دوسازه

حفاظ شاخ گوزنی قیمت خرید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ و نرده دزدگیر از تولید کننده

دوسازه

حفاظ شاخ گوزنی قیمت خرید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ و نرده دزدگیر از تولید کننده

مشخصات کلی حفاظ شاخ گوزنی

 

 مشخصات کلی حفاظ شاخ گوزنی

 

 

مشخصات کلی حفاظ شاخ گوزنی: نرده حفاظ بوته ای، حفاظ نیزه ای، حفاظ دیواری، شاخ گوزنی، حفاظ ساختمانی، حفاظ آهنی، حفاظ نیزار، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ آبشاری، حفاظ بوته خاری و محافظ شاخ گوزنی از نام های دیگر این نوع حفاظ می باشد. جنس حفاظ شاخ گوزنی از فلز بسیار مستحکم بوده که پس از نصب بر روی دیوار ساختمان (نرده دیوار)، امنیت بالایی را در مقابل هزینه بسیار کم پرداختی، ارائه می دهد.


در این مقاله سعی شده است تا در رابطه با حفاظ های شاخ گوزنی اطلاعاتی ارائه شود و راهکار هایی را برای افزایش امنیت و حفاظت ساختمان عنوان کنیم. پیشنهاد می کنیم . از مطالعه این مقاله با 2sazeh.ir غافل نشوید.

حفاظ های شاخ گوزنی که بیشتر در بین کشور های ایران و عراق محبوبیت زیادی  پیدا کرده، در ضخامت ها و تراکم های مختلف طراحی و عرضه می شود. دلیل نام گذاری این عنوان نیز در تشابه این نوع حفاظ ها با شاخ های گوزن می باشد. انتظار بر این است که این حفاظ های محبوب و پر استفاده، در آینده رواج بیشتر داشته باشد.


 مشخصات کلی حفاظ شاخ گوزنی مشخصات کلی حفاظ شاخ گوزنی

   

    • حفاظ ها عموما به سه دسته تقسیم می شوند که شامل موارد زیر می باشد.

 

سیم خاردار ها

سیم خاردار ها که بیشتر در پایگاه های نظامی و دیوار های زندان ها استفاده می شود، در گذشته محبوبیت زیادی داشته و بسیار استفاده می شده است. اما پس از ساخت حفاظ های شاخ گوزنی، به مرور این گستردگی کاهش یافته و بسیار کم استفاده می شود. از مهم ترین دلایل این امر می توان از ظاهر نه چندان زیبای آن نام برد که در گذشته چون خیلی مورد توجه نبود، استفاده بالایی داشت. اما امروزه به دلیل اهمیت ظاهر و زیبایی حفاظ ها در کنار امنیتشان، به عنوان فاکتور اصلی شناخته می شود.

در این نوع حفاظ ها، سعی شده است تا ایراد ها و مسائل دسته اول برطرف شود. یکی از این ها شامل تغییراتی در ظاهر آن هاست که طراحی شکیل تری پیدا کرده و باعث می شود مکان های مورد استفاده، زیباتر بنظر برسد. در قسمت امنیت حفاظ ها، چون که ارتفاع بکار رفته بالا بوده و در قسمت بالایی اش نوک های تیزی بکار رفته، باعث می شود تا امنیت افزایش یافته و بسیار مورد توجه افراد قرار گیرد. کاربرد این دسته از حفاظ ها، بیشتر در املاک و ساختمان های شخصی بوده و معمولا ویلاها نیز از آن بهره می برند. البته پس از طراحی و ساخت دسته بعدی حفاظ ها، همانند اتفاقی مشابه که برای سری قبل بوجود آمد، کاربرد این نوع حفاظ ها نیز کاهش یافت.


حفاظ شاخ گوزنی

مشخصات کلی حفاظ شاخ گوزنی , در این دسته از حفاظ ها، امنیت حرف اول را می زند. در بخش حفاظت نسبت به دو دسته قبلی، بهبودی قابل توجهی حاصل شده است. در این نسل از حفاظ ها بود که درب های کشویی و حفاظ هایی برای پنجره های ساختمان رونمایی شد که تمامی این ها باعث افزایش هرچی بیشتر امنیت مکان های مورد استفاده کرده است. طراحی این نوع حفاظ ها با گونه ای بوده که نوک های تیز بالای حفاظ ها، در تمامی جهات پوشش داده شده تا کم ترین احتمال جهت ورود به حریم خصوصی از بین رود. روش متداول دزدان در بالا رفتن دیوار ها به این شکل است که پس از گرفتن بالای دیوار، از آن بالا رفته و خودشان را به داخل منزل می رسانند.

طراحی این حفاظ به گونه ای است که جلوی همین کار را نیز از دزدان می گیرد و مانع از استفاده از دیوار به عنوان محلی کمکی، جهت بالا رفتن از آن می شود. طراحی همه جانبه نوک های تیز نیز به این دلیل است تا امکان ورود به منزل را با قرار گرفتن در کنار حفاظ از سارقان بگیرد. جنس متداول این حفاظ ها، فلزی است اما برخی از افراد برای داشتن امنیت بیشتر، جنس فولاد را خریداری می کنند که البته مبالغ بالاتر باید پرداخته شود.


 

حفاظ شاخ گوزنی مشخصات کلی حفاظ شاخ گوزنی

 

پیش زمینه ای از حفاظ های شاخ گوزنی

حفظ امنیت خانه، محل کار و هرجایی که در آن وسایل، اسناد، اموال و تمامی دارایی هایتان قرار دارد، اهمیت بسیار بالایی دارد. نگرانی و اضطراب همیشگی برای افراد هست که پس از ترک محل، سارقان به املاکشان دستبرد نزنند. پیشگیری بهتر از درمان است، پس بهتر است قبل از هرگونه اتفاق احتمالی، راهکار هایی را جهت افزایش امنیت محل تان بسنجید و برای رفع مشکلات آن ها اقدام کنید.

روش های قدیمی دیگر کاربرد ندارند. در گذشته افراد با روشن کردن لامپ های داخل خانه و ساختمان، سعی در برقراری امنیت پس از خروجشان می کردند. امروزه دیگر این روش ها کاربرد ندارند و منسوخ شده اند. چرا که سارقان و دزدان، بسیار حرفه ای تر عمل کرده و با هوش تر شده اند.


حال که دوران روش های قدیمی به پایان رسیده، نوبت آن است که به تکنولوژی های جدید نیز نگاهی بیندازیم. هرگاه صحبت از افزایش امنیت خانه می شود، روش های نوینی هم چون نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی دزدگیر به گوش می رسد که البته شیوه های خوبی است. این وسایل الکترونیکی و تکنولوژی های جدید، جلوی بسیاری از سرقت ها را گرفته و دست سارقان را از دزدی کوتاه می کند. اما باوجود تمامی این وسایل ها، بازهم امنیت ساختمان به طور کامل تضمین نمی شود و استفاده مکمل گزینه بهتری است. بدین شکل که در کنار این وسایل الکترونیکی، نصب درب کشویی و یا حفاظ پنجره ای نیز انجام شود که امنیت ساختمان را به بیشترین حد ممکن می رساند. دلیل استفاده از این نوع حفاظ ها، دوام و استحکام بسیار بالای آن هاست که همین مزیت ها باعث شده در اولویت نخست انتخاب حفاظ ها قرار بگیرد.

 

دلایل محبوبیت بیشتر نرده های شاخ گوزنی نسبت به نرده های سنتی این دو دلیل هستند.

    • زیبایی بیشتر نرده های شاخ گوزنی
    • توانایی بیشتر در حفظ امنیت

نرده های سنتی شبیه میله های زندان اند و نمی توان در بین آنها طرح های زیبا و متنوعی پیدا کرد. اما حفاظ های شاخ گورنی زیبایی خاصی دارند و در صورت اینکه ابعاد و تراکم آن را متناسب با دیوار انتخاب کنید می توانند به زیباتر شدن دیوار هم کمک کنند. حتی می توانید در پای دیوار گیاه های خودرو بکارید تا به روی این حفاظ ها کشیده شوند و زیبایی خاصی به دیوار و کل فضای اطراف بدهند.


دزدهایی که با نرده های قدیمی برخورد میکنند نه تنها زخمی نمی شوند بلکه می توانند از میله های آنها برای بالا رفتن از دیوار هم استفاده کنند. معمولا دیوار ها 30 سانتی متر ضخامت دارند اما نرده های قدیمی و سنتی فقط 4 سانتی متر عرض دارند پس قادر به پوشاندن کل عرض دیوار نیستند. با این حال دزدها به راحتی می توانند روی لبه دیوار بایستند و از آن عبور کنند

اما این اتفاق هرگز برای حفاظ های شاخ گوزنی نمی افتد زیرا عرض آنها حداقل 50 سانتی متر است و می تواند تا 80 سانتی متر هم افزایش پیدا کند. در این صورت نرده کل روی لبه دیوار را پوشش می دهند و حتی ممکن است از لبه های دیوار بیرون تر هم بیایند پس هیچ دزدی نمی تواند از آن عبور کند و اگر هم بخواهد چنین کاری انجام دهد قطعا زخمی می شود و آسیب جدی می بیند. اما نرده های سنتی از پروفیل هستند و نمی توانند مانع پر دردسری برای سارقان باشند. اگر دزدها ببینند که روی لبه دیوار خانه ای حفاظ شاخ گوزنی نصب شده به هیچ وجه تلاشی برای ورود به آن انجام نمی دهند.


مطمئنا دزدها به سراغ خانه هایی می روند که محافظ ندارند یا حفاظ آنها از نوع قدیمی و سنتی است و به هیچ وجه فکر عبور از دیوار خانه ای که حفاظ شاخ گوزنی دارد به سرشان نمی زند. بگذارید با یک مثال دیگر این قضیه را ملموس تر کنیم. دیواری که نرده شاخ گوزنی نداشته باشد مانند ماشینی است که دزدگیر و قفل فرمان نداشته باشد. مطمئنا سارقان به فکر دزدیدن ماشینی که چند نوع دزدگیر و قفل دارد نمی افتند و ماشینی را هدف می گیرند که هیچ گونه سیستم امنیتی و حفاظتی ندارد.


نوع رنگ و روش رنگ کردن حفاظ های شاخ گوزنی


به دو دلیل باید حفاظ های شاخ گوزنی را رنگ کرد. اولین دلیل این است که این کار باعث زیباتر شدن آن می شود و جلوه بهتری به حفاظ می دهد. دلیل دوم هم محافظت از میله های حفاظ است زیرا رنگ پودری که برای رنگ کردن این حفاظ ها از آن استفاده می شود مانع از زنگ زدن میلگرد های به کار رفته در آن می شود.

قبل از اینکه رنگ آمیزی حفاظ های شاخ گوزنی انجام شود اول باید بررسی های لازم روی آن صورت بگیرد تا رنگ آمیزی با کیفیت بیشتری انجام شود. بهترین نوع پوشش در رنگ آمیزی این حفاظ ها فام درجه 1 است که تاثیر بسیار زیادی در محصول نهایی دارد.

با دو روش می توان این حفاظ ها را رنگ کرد. یکی روش رنگ الکترواستاتیک کوره ای و دیگری هم با روش معمولی و استفاده از پیستوله و رنگ مایع. کیفیت رنگ و حتی روش رنگ آمیزی هم در قیمت نهایی حفاظ ها تاثیر دارند. رنگ مدل هایی که قیمت بسیار پایینی دارند رنگ مایع است که کیفیت بسیار پایینی دارد. اگر قرار باشد که نرده ها با رنگ مایع رنگ شود این کار باید در سه مرحله انجام شود.


این سه مرحله به ترتیب زدزنگ، آستر و رنگ اصلی نام دارند و بعد از اجرای هر کدام باید منتظر بمانیم تا رنگ کاملا خشک شود و سپس مرحله بعدی را شروع کنیم. در هوای سرد و زمستانی معمولا زمان خشک شدن رنگ طولانی تر است و باید بیشتر صبر کرد. به این دلایل بعضی اوقات برای صرفه جویی در وقت و هزینه مراحل اول و دوم رنگ آمیزی حذف می شوند که با این کار رنگ به خوبی روی میله های حفاظ نمی نشیند و در اثر تابش آفتاب و به مرور زمان از بین می رود و به علت تعداد زیاد شاخه رنگ زدن دوباره ی میله ها هم کار دشواری است.

به خاطر این مشکلاتی که رنگ مایع دارد معمولا برای رنگ زدن حفاظ های شاخ گوزنی از رنگ های کوره ای استفاده می کنند و با روش رنگ الکترواستاتیک اقدام به رنگ زدن حفاظ می کنند. در این روش رنگ آمیزی رنگ را به صورت پودر جامد در می آورند و سپس روی حفاظ می پاشند و برای ثابت نگه داشتن رنگ روی میله ها حفاظ را در دمای بالا می پزند تا دوام زیادی داشته باشد. این روش رنگ آمیزی به هیچ وجه با روش رنگ مایع قابل مقایسه نیست.


نوع رنگ و روش رنگ کردن حفاظ های شاخ گوزنی مشخصات کلی حفاظ شاخ گوزنی


 

چه عواملی روی قیمت حفاظ های شاخ گوزنی موثر هستند؟

خلاصه

حفاظ های شاخ گوزنی ویژگی هایی دارند که معمولا با آنها شناخته می شوند. کیفیت بالا، زیبا و خوش فرم بودن، قیمت مناسب و کارایی بالا را می توان جزو این ویژگی ها به حساب آورد. به هیچ وجه نمی توانیم این ها را از هم جدا کنیم و مثلا بگوییم در یک جا فقط کارایی مهم است و در جایی دیگر زیبایی، در صورت تحلیل تکی این عوامل دلیل آن واضح تر رساندن مفهوم و فهم بیشتر است و به همین دلیل ما هم آنها را از همدیگر جدا می کنیم.

می خواهیم با قیمت حفاظ شاخ گوزنی شروع کنیم. باید توجه کنیم که برای تعیین قیمت و ارزش هر کالایی باید ببینیم که آن کالا چه سودی برای ما دارد و برای رفع چه مشکلی ساخته شده است. با کمی تفکر هم به راحتی می توان فهمید که دلیل اصلی ساخته شدن حفاظ های شاخ گوزنی برقراری و حفظ امنیت است. این امنیت ابعاد زیادی می تواند داشته باشد و در جنبه های مختلفی به آن پرداخته می شود. امنیت مال و جان، خانواده، شهر، کشور و … از جمله مواردی هستند که به آنها توجه می شود. کلمه «حفاظ» معانی مختلف و زیادی دارد که صحبت کردن درباره آن هدف اصلی این مقاله نیست.

نوشتن این مقاله به دلیل وجود یک محدوده گسترده از قیمت حفاظ شاخ گوزنی در بازار است. شما به عنوان یک مشتری برای خرید این حفاظ ها باید بعضی عوامل را در نظر بگیرید. تیم صنایع فلزی کاوه با تحقیقاتی که انجام داده به این نتیجه رسیده که در این باره 4 عامل از بقیه مهم ترند که آنها را با همدیگر بررسی می کنیم.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی : در صورتی که نرده حفاظ شاخ گوزنی را از تولید کننده خریداری کنید 2 نوع لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به شما ارائه می دهند . لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی درجه یک با جوش co2 و رنگ الکترو استاتیک و دوم : لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی درجه 2 که جوش الکترود و رنگ معمولی است ،که در ادامه به تفاوت نرده حفاظ شاخ گوزنی درجه یک و دو خواهیم پرداخت .

نرده حفاظ شاخ گوزنی مدل بوته ای با تراکم بالا و ارتفاع 100 تا 120 سانت بیشترین سفارش را دارد. ارتفاع مناسب با عرض قابل توجه اطمینان خاطر را برای خریداران به همراه دارد.


قیمت حصار شاخ گوزنی


ارتفاع حصار شاخ گوزنی (cm)قیمت به تومان
70128.000
80134.000
90142.000
100150.000

قبل از خرید حفاظ شاخ گوزنی این مطالب را بخوانید


قیمت حفاظ شاخ گوزنی

در یک نگاه سریع این 4 عامل زیبایی، کیفیت، کارایی و قیمت هستند. همانطور که گفتیم این عوامل به هیچ وجه از یکدیگر جدا نیستند و کاملا به همدیگر وابسته اند. ما این موارد را جداگانه تحلیل می کنیم زیرا می خواهیم بهتر مفهوم را برسانیم و در حالت کلی این کارایی، زیبایی و کیفیت هستند که بر روی قیمت این حفاظ های شاخ گوزنی تاثیر می گذارند.

کارایی حفاظ شاخ گوزنی:

مهم ترین کاری که یک حفاظ باید انجام دهد برقراری و حفظ امنیت است. عواملی که بر کارایی حفاظ موثر هستند ابعاد و تراکم و طراحی آن هستند. برای مثال بازدارندگی حفاظ های شاخ گوزنی از حفاظ های سر نیزه ای خیلی بیشتر است. زیرا حفاظ های شاخ گوزنی دقیقا از سطح دیوار نوک های تیزی دارند که باعث بازدارندگی بیشتر می شود اما در حفاظ های سر نیزه ای نوک های تیز آن حدود یک متر بالاتر از سطح دیوار قرار دارند. از دیگر عوامل موثر در افزایش امنیت حفاظ ها عرض آنها است و هر چه عرض حفاظ ها بیشتر باشد حرکت کردن روی دیوار سخت تر است. دو عامل مهم دیگر برای بیشتر شدن امنیت هم افزایش تراکم و ارتفاع حفاظ ها است.

افزایش هر کدام از عواملی که به آنها اشاره شد باعث بالاتر رفتن امنیت حفاظ می شود و می دانیم که کارایی و قیمت حفاظ های شاخ گوزنی با یکدیگر رابطه مستقیم دارند. پس قاعدتا با بالارفتن کارایی حفاظ قیمت آن هم بیشتر می شود.


زیبایی حفاظ شاخ گوزنی :

قیمت حفاظ های شاخ گوزنی به زیبایی آن هم بستگی دارد. مثلا مدل های جدیدتری از حفاظ وجود دارند که به آنها حفاظ لاله ای یا لیلیوم می گویند و از حفاظ های شاخ گوزنی زیباتر هستند. از طرفی دیگر معمولا حفاظ لیلیوم را با دو رنگ تولید می کنند که همین عامل با زیباتر کردن آن قیمتش را هم بالاتر می برد. اما برای بسیاری از خریداران زیبایی فاکتور خیلی مهمی است. همانطور که موقع خرید یک لباس علاوه بر جنس به زیبایی آن هم توجه می کنیم، در خرید حفاظ هم زیبایی فاکتور بسیار مهمی است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد