دوسازه

حفاظ شاخ گوزنی قیمت خرید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ و نرده دزدگیر از تولید کننده

دوسازه

حفاظ شاخ گوزنی قیمت خرید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ و نرده دزدگیر از تولید کننده

خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت

خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت

خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت یکی از بهترین شیوه ها برای افزایش امنیت ساختمان و حفاظ کشی روی دیوار می باشد. علت اصلی این نام گذاری، ظاهر این نوع از نرده حفاظ روی دیوار می باشد که شباهت زیادی به شاخ گوزن دارد.
این نرده حفاظ آهنی امنیت بسیار بالایی نسبت به سایر انواع حفاظ روی دیوار دارد،و شما میتوانید با نصب هر متر حفاظ شاخ گوزنی امنیت ساختمان ، منزل، محل کار، ویلا و یا هر مکان اعم از اداری ، مسکونی ، تفریحی خود را بالا ببرید.با دوسازه همراه باشید.


خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت

با استفاده از این محافظ ، افزایش قابل توجهی از نظر امنیت به مکان مورد نظر میدهد. در این مطلب شما با این نوع نرده حفاظ روی دیوار بیشتر آشنا و از مزایای آن آگاه خواهید شد.

  

چنانچه جهت دیوار ساختمان منزل ‘ محل کار ‘ ویلا یا باغ خود به دنبال حفاظی هستید که امنیت عمارت یا ساختمان شما را تامین کند و آرامش روانی ساکنین ان را ۱۰۰% تضمین کرده و در کنار آن هم زیبایی محل مورد نظر را نه تنها حفظ بلکه بهتر هم نماید.

خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت

خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت


بیشتر بخوانید:خرید حفاظ مدل نخل مرداب رشت

ما به شما خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت را پیشنهاد می‌کنیم . البته باید توجه داشته باشیم که نرده های روی دیوار دیگری هم وجود دارند که ۲ مدل پر فروش آن در سال 1399 در سبک کلاسیک ،حفاظ مدل نیزار و در سبک مدرن ،حفاظ لیلیوم پر فروش ترین های سال بودند که در طی مقاله های بعد به آنها نیز می پردازیم.


خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت


خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت همان طور که از ظاهر و نام آن پیداست از روی شاخ های گوزن مدل برداری و ساخته شده است. انواع مختلفی از نرده حفاظ شاخ گوزنی که شباهت ظاهری به شاخ گوزن دارند در ایران موجود می باشد، اما شاید کمتر حفاظ روی دیوار امنیتی همچون حفاظ شاخ گوزنی را دارا باشد. این نوع نرده حفاظ ساختمان برای استفاده بر روی انواع دیوار های ساختمانی از نوع آجر ، سفال ، یا سازه های فلزی به کار می رود و امنیت بسیار بالایی را به محیط مورد نظر شما می دهد.


خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت

حفاظ شاخ گوزنی بر اساس نیاز خریدار و بر حسب ارتفاع دیوار و ساختمان طراحی و ساخته می شود. این نوع از حفاظ ساختمان ، با حجم و تراکم متفاوتی در بازار موجود است . که بر اساس نیاز می توانید از مدلی که متناسب با دیوار و ساختمان شما باشد استفاده کنید. حجم و تراکم استفاده شده در بیشتر شاخه ها، ارتفاع بالا ، عرض بیشتر از دیوار از جمله مواردی هستند که می توانند امنیت خاطر شما را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: نرده حفاظ شاخ گوزنی لنگرود

نرده حفاظ شاخ گوزنی به شما این اطمینان را می دهد که اگر در محل زندگی و یا کار خود نباشید، امکان سرقت به حداقل خود خواهد رسید.امروزه در سر در و روی دیوار های بسیاری از ساختمان های نظامی و امنیتی  به صورت گسترده از این گونه حفاظ ها استفاده میشود.


خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت

نرده شاخ گوزنی با جوش CO2 جوشکاری می شود. این موضوع استحکام بسیار بالایی به این حفاظ روی دیوار می دهد. همینطور شما قادر خواهید بود با توجه به نمای ساختمان، آنرا در رنگ دلخواه خود تهیه کنید. نوک این حفاظ ها معمولا بسیار تیز بوده تا سارقان نتوانند از روی آن عبور کنند.

معمولا این حفاظ آهنی نیازمند نگهداری ویژه ای نبوده و می توانید سالها با اطمینان از آنها استفاده بفرمایید. به طور کلی حفاظ شاخ گوزنی نرده ، حفاظ فلزی روی دیوار است که به جهت برخورداری از طراحی مناسب در ارتفاع و در عرض توانسته است راه عبور را بر سارقان و افراد ناآشنا ببندد . پوشش کامل روی دیوار ، تیز بودن میله های شاخ گوزنی ، قیمت مناسب و نصب سریع حفاظ شاخ گوزنی از مزایای این نرده حفاظ فلزی روی دیوار است .

اندازه های قابل ساخت در تولید حفاظ شاخه گوزنی :

هر چند که اندازه استاندارد برای حفاظ واژه مناسبی نیست ولی به لحاظ امنیت و قیمت شاخ گوزنی . بهترین اندازه برای ساخت حفاظ سایز های ۹۰ سانتیمتر – ۱۰۰ سانتیمتر و ۱۱۰ سانتیمتر میباشد. برشکاری و رنگ آمیزی است حفاظ شاخ گوزنی معمولا در ابعاد 2 متری تولید میشود ، این اندازه فقط به دلیل سهولت در جا به جایی و نصب حفاظ شاخ گوزنی است .


خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت خرید حفاظ شاخ گوزنی رشت


البته در مواردی هم با توجه به نوع دیوار و سازه به درخواست خریدار این سایز قابل تغییر است . شما فرض کنید که دیوار شما 11متر است که در این صورت یک قطعه 1 متری تولید میشود .در مناطقی مانند رشت انزلی لاهیجان ، برخی از مناطق مانند فوکن شفت  ،ماسال  ،و اکثرا مناطق کوهستانی که دیوار محوطه ساختمان ها در شیب قرار دارند سایز قطعات برای دیوار ساختمان شما ساخته میشود ،این امر افزایش ایمنی ساختمان را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: خرید حفــاظ لیلیــوم انزلی

نصب حفاظ شاخ گوزنی باید حتما زیر نظر نصاب حفاظ روی دیوار انجام شود. نصب درست حفاظ آهنی روی دیوار باعث می شود تا شما بتوانید حداکثر بهره برداری را از این حفاظ روی دیوار برای خود به وجود بیاورید.

حفاظ شاخ گوزنی

مشاوران و کارشناسان آموزش دیده با تجربه و دانش خود می توانند ، بهترین شیوه نصب را به شما پیشنهاد دهند. در اکثر موارد بهتر است از حفاظ هایی استفاده کنید که عرض آنها از عرض دیوار شما بیشتر است این بیشتر بودن به این دلیل است که امروزه پوشش سطح روی دیوار ضریب ایمنی حفاظ روی دوار را افزایش میدهد . اما این موضوع کافی نیست. دانش و تجربه نصاب بسیار بیش از این می تواند موارد امنیتی را برای شما به دست آورد.

حفاظ شاخ گوزنی در گروه دوسازه در 2 سبک متفاوت تولید میشود .اول در تراکم های 8 ،10 ،12 ردیف که با جوش و رنگ روغنی تولید میشود . دوم با جوش و رنگ الکترو استاتیک که در تراکم های 7 ،9،11 ،13 ردیف تولید میشود.

حفاظ شاخ گوزنی

دوسازه این آمادگی را دارد که مواردی که متراژ محصول بالا است با توجه به دو اصل مهم (تراکم ،امنیت ) نصبت به تولید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب اقدام نمایید .

حفاظ شاخ گوزنی با تراکم های 7و 8 تا 10 ردیف بیشتر برای باغ های میوه ، گاوداری ها ،کارخانه جات و اماکنی که دارای سرایه داری هستند استفاده میشود ، از این گونه از حفاظ شاخ گوزنی به هیچ وجه برای منازل و اماکن مسکونی و اداری برای امنیت استفاده نمیشود .

حفاظ شاخ گوزنی

رنگ آمیزی کوره ای:

جهت افزایش طول عمر حفاظ شاخ گوزنی نیز با استفاده از رنگ های کوره ای، پودری ، الکترو استاتیگ ( با روکش پلی استر ) آنها را رنگ آمیزی می کنند ، این موضوع بر اساس موارد استفاده تعیین می شود. یک نصاب حرفه ای می تواند حفاظ مورد نظر شما را در کوتاهترین زمان ممکن نصب و اجرا کند.

( پوششی با روش الکترو استاتیک مقاوم در برابر گرما و رطوبت )

رنگ آمیزی کوره ای
از آنجایی که با توجه به نو پا بودن صنعت تولید این نوع حفاظ’ در گذشته نه چندان دور از ترکیب ضد زنگ و رنگ ساختمانی برای رنگ آمیزی نرده حفاظ ساختمان و قطعات فلزی رنگ های الکترو استاتیک پودری به روز ترین روش رنگ آمیزی فلز بود استفاده میشد .

بیشتر بخوانید: حفاظ شاخ گوزنی رشت و انزلی

در این نوع روش رنگ حفاظ های فلزی , رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک پودری و پخت رنگ پودری داخل کوره با دمای خاص میباشد که بهترین کیفیت و دوام ممکن را ارائه میکند.

رنگ آمیزی کوره ای:

نوع رنگ آمیزی الکترو استاتیک تنها راه منطقی و اصولی برای رنگ کردن سطح فلزی در کل دنیا امروزه مرسوم است در این روش سطح فلز بعد از تمیز شدن داخل کوره قرار داده میشود که در این محله چربی زدایی انجام میشود ، سپس پودر توسط دستگاه مخصوص بر روی سطح میله های آهنی حفاظ شاخ گوزنی پاشش می شود و به مدت 15 دقیقه در دمای 220 درجه سانتی گراد رنگ جذب آهن می شود. به این صورت رنگ پاشش شده بر روی فلز جذب شده و از مقاومت بیشتری برخوردار است .

حفاظ شاخ گوزنی

چرا باید از حفاظ استفاده کرد ؟

تیم دوسازه با استفاده از کادر مجرب در و نرده حفاظ روی دیوار و باتجربه پرسنل خود و تجهیز دستگاه ها و استفاده از تکنولوژی روز و استفاده از رنگ های پودری(الکترو استاتیک) از روش رنگ شاخ گوزنی با پخت داخل کوره استفاده میکند. این روش رنگ آمیزی شاخ گوزنی و نرده حفاظ ساختمان ‘ قطعا بهترین کیفیت و دوام ممکن را به خریدار شاخ گوزنی ارائه میکند.

نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه به ارتفاع و عرض مناسب در تمام سایز ها ، داری یک هارمونی مناسب بوده که عبور از آن به نصبت سایر نرده حفاظ های روی دیوار کاری بسیار سخت و خطرناک است .

در حفاظ های کلاسیک که از میله های ساده با یک یا دو خم ساخته شده اند ، اگر فرض کنیم سارقی بخواهد از روی این نوع نرده محافظ ساده عبور کند در صورت اشتباه یا خطا نهایتا یا از روی نرده به زمین سقوط کرده یا این که نمی‌تواند عبور کند و از این کار منصرف میشود.

چرا باید از حفاظ استفاده کرد

در نرده حفاظ شاخ گوزنی این طور نیست با توجه به عرض زیاد این نوع از نرده حفاظ ساختمان و استفاده از میله های تیز با تراکم بالا در مرحله اول عبور از این نوع نرده حفاظ ها بسیار دشوار بوده و در صورتی که شخصی قصد عبور داشته باشد در مواجه با این میله های تیز اگر لغزشی داشته باشد کمترین خطر پارگی شدید و عمیق و در صورت سقوط خطر مرگ را به همراه دارد .

نرده حفاظ شاخ گوزنی

بیشتر بخوانید: خرید حفاظ بوته‌ای گیلان رشت

نکته بسیار قابل توجهی که سبب شده این نوع از نرده حفاظ ساختمان محبوبیت فوق العاده ای پیدا کند این است که در صورت نصب صحیح حفاظ شاخ گوزنی بعید میدانم که یک سارق دو بار شانس خود را برای عبور از این حفاظ امتحان کند.

دلایل استفاده از حفاظ شاخ گوزنی:

همانطور که تا به اینجا متوجه شده اید، از جهت کیفیت این محصول یکی از برترین ها در بازار است. به صورت خلاصه می توان مزایای حفاظ شاخ گوزنی را به صورت زیر بیان کرد:

  • ارتفاع مناسب حفاظ شاخ گوزنی برای دیوار های با ارتفاع کوتاه و بلند
  • عرض زیاد نرده حفاظ شاخ گوزنی متناسب با دیوار
  • ظاهر زیبا و چشم نواز حفاظ شاخ گوزنی
  • دوام و کیفیت بالای شاخ گوزنی
  • امنیت بسیار بالا در سازه فلزی نرده حفاظ روی دیوار
  • قیمت به صرفه
  • کاهش امکان سرقت به حداقل

برای تیم دوسازه؛ تایید مقاوم بودن حفاظ شاخ گوزنی و رضایت مشتری در پایان کار و هنگام تحویل مهمترین مرحله کار است .

حفاظ شاخ گوزنی

تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی:

تولید کنندگان مختلفی این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. این موضوع سبب شده است تا کیفیت های مختلفی از این محصول در بازار موجود باشد. در زمان انتخاب تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی باید در نظر داشت از فردی یا مجموعه ای خرید انجام پذیرد که محصول با کیفیت را به فروش می رساند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مختلف

اگر به دنبال کیفیت هستید، ما بهترین حفاظ شاخ گوزنی را به شما ارائه می کنیم.با استفاده از بهترین کیفیت جوش Co2 ، ماندگاری رنگ توسط استفاده از رنگ های پودری الکترو استاتیک نفوذی ، حداکثر مقاومت و ماندگاری را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی:

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عوامل مختلفی بستگی دارد. ارتفاع دیوار، تراکم حفاظ روی دیوار، رنگ مورد استفاده، پهنا (عرض) حفاظ، محل نصب و نوع جوش به کار رفته بخشی از عواملی هستند که در تعیین قیمت تاثیر گذار هستند. جهت مشاهده قیمت حفاظ شاخ گوزنی می توانید با ما در تماس باشید و یا از محصولات ارائه شده در بخش فروشگاه استفاده فرمایید.

تراکم 12 ردیف حفاظ شاخ گوزنی 

ارتفاع حفاظ دیوار5060708090100110120
وزن پنل 2 متر16k17k18k19k20k21k22k23k
قیمت هر متر با توجه به ارتفاع150.000170.000185.000195.000210.000230.000255.000270.000

مشخصات کلی حفاظ دیوار تهران

قیمت حفاظ شاخ گوزنی  برای مثال در گیلان  با قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران متفاوت است . دلیل این تفاوت قیمت نرده حفاظ ساختمان سلیقه متفاوتی است که در این شهر ها وجود دارد.

برای پاسخ به این سوال کمی به عقب تر باز می گردیم. در طول تاریخ انسان همواره به دنبال راه کار های بوده که بتواند به کمک آن ها از محل سکونت خود بیشترین محافظت را به عمل آورد. این امر حتی در زندگی انسان های نخستین نیز دیده شده است.

البته علت نیاز به حفاظت از محل زندگی در طی تاریخ تغییرات زیادی کرده. برای مثال انسان های نخستین تنها پی حفاظت در برابر حمله ی حیوانات وحشی و عوامل طبیعی بوده اند. در حالی که امروزه این حفاظت ها بیشتر جهت امنیت در برابر سارقین صورت می گیرد. به هر صورت حفظ امنیت محل زندگی یکی از مهم ترین اقداماتی است که هر فرد در طول زندگی خود باید به آن بپردازد.

تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی:


امروزه انواع بسیار متنوعی از حفاظ ها، درب های ضد سرقت، دزدگیر ها و سایر ابزار آلات محافظتی در بازار موجود هستند که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند و جهت کاربرد های متنوع تعبیه می شوند. در ادامه قصد داریم حفاظ شاخ گوزنی که یکی از قوی ترین حفاظ های موجود به حساب می آید را به تفصیل معرفی کنیم.

حفاظ شاخ گوزنی امروزه کاربرد های فراوانی دارد. در ایران پرجمعیت امروز، اغلب خانه ها به صورت آپارتمانی ساخته می شوند. با این حال همچنان خانه های ویلایی بسیاری وجود دارند که برای حفاظت خود نیازمند تمهیدات پیشرفته و به روز هستند. البته خانه های آپارتمانی هم به نوبه ی خود نیازمند مراقبت و نصب انواع ابزار آلات محافظتی می باشند.

خانه های ویلایی

متاسفانه امروزه به دلایل گوناگون میزان سرقت از منازل خصوصا منازل ویلایی بالا رفته و بیش از گذشته باید به فکر حفظ امنیت بود. البته سارقان تنها دلیل نیاز به مراقبت از خانه ها نیستند. بلکه ورود حیواناتی همچون گربه به داخل منزل می تواند موجب ورود انواع میکروب ها به محیط خانه شود. این جاست که اهمیت استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی پدیدار می شود.

خانه های ویلایی

این حفاظ ها همان طور که از نامشان پیداست، شکلی شبیه به شاخ گوزن دارند. (البته این نوع حفاظ ها را، حفاظ بوته خاری یا خار پشتی نیز می نامند.) همین امر باعث می شود که نه انسان ها و نه حیوانات بتوانند روی آن ها بایستند و در صورتی که این نوع نرده حفاظ ساختمان از نوع نرده حفاظ روی دیوار ها نصب گردد، عملا عبور از بالای دیوار ناممکن می شود.

حفاظ ساختمان

طراحی این نوع حفاظ به گونه ایست که حتی ایستادن بر کنار آن ممکن نیست. در نتیجه سطح امنیتی بسیار بالایی را دارا می باشد.این نوع از نرده حفاظ ها بهترین محافظ برای نرده حفاظ ساختمان شما هستند.

سفارش حفاظ شاخ گوزنی:
برای سفارش محصول و اطلاع یافتن از نحوه ی خرید و حتی دریافت مشاوره می توانید به دو صورت حضوری و تلفنی با ما ارتباط برقرار کنید. ما در دوسازه، بهترین محصولات را در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم.با توجه به افزایش فروش اینترنتی و سهولت در امر خرید ،مشکلاتی نیز ایجاد گردیده است که گروه تولیدی دوسازه برای رفع هر گونه نگرانی از بابت کیفیت نحوه پرداخت امکان خرید به صورت حضوری را در محل کارگاه فراهم کرده است و خریداران میتوانند به درب محل کارخانه رفته و خرید خود را حضوری انجام دهند.

سفارش حفاظ شاخ گوزنی

جمع بندی مطالب در مورد حفاظ شاخ گوزنی :

ما در راستای رسالت خود سعی دارد تمام داشته های خود در زمینه تولید حفاظ شاخ گوزنی ‘ حفاظ بوته ای ‘ حفاظ کلاسیک نیزار ‘ حفاظ کلاسیک پروانه ای ‘ حفاظ مدرن لیلیوم ‘ را در معرض قیاس با سایر رقبا قرار داده و آماده رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات خریداران است. هدف ما جلب رضایت شما است .

جمع بندی مطالب در مورد حفاظ شاخ گوزنی

حتما از مشاوره رایگان در محل استفاده کنید چرا که مشاوران ما سالهاست که این نوع نصب را انجام می‌دهند و میتوانند شما را در انتخاب نوع حفاظ و رنگ آن با توجه به نمای ساختمان کمک کنند.

مشاوران گروه تولیدی دوسازه با توجه به سابقه طولانی در ساخت حفاظ شاخ گوزنی و آموزش های متوالی و دوره ای در مورد امنیت داخلی و خارجی ساختمان در سطح بالا و قابل قبولی هستند و مشاورات آنها می‌توانند برای یک مدیر ساختمان یا یک خریدار به اندازه مطالعه چندین مقاله در این مورد کار گشا باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد