دوسازه

حفاظ شاخ گوزنی قیمت خرید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ و نرده دزدگیر از تولید کننده

دوسازه

حفاظ شاخ گوزنی قیمت خرید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ و نرده دزدگیر از تولید کننده

انواع نرده حفاظ دیوار با ارزان‌ترین قیمت در ایران

انواع نرده حفاظ دیوار با ارزان‌ترین قیمت در ایران

 

انواع نرده حفاظ دیوار با ارزان‌ترین قیمت در ایران : ساختمان‌ها بخش جدایی‌ناپذیر از امنیت ساختمان هستند. سربازانی فولادین و نیزه به دست که سر دیوار ایستاده‌اند تا کسی مزاحم آسایش ساکنان ساختمان نشود.

اما موقع انتخاب نوع حفاظ و زمان نصب آن به چه چیزهایی باید دقت کنیم؟ با ما همراه باشید تا سیر تا پیاز حفاظ‌ها را برایتان تعریف کنیم.

انواع نرده حفاظ دیوار با ارزان‌ترین قیمت در ایران


  

 

حفاظ های دیوار خانه‎های ایرانی بیشتر از جنس آهن و فولاد هستند و نرده های چوبی به‌ندرت و در مناطقی خاص استفاده می‌شوند. اما حفاظ های فلزی چه‌طور؟ چند جور حفاظ داریم؟ چه چیزهایی را باید در انتخاب نرده دیوار مدنظر قرار داد؟

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ دیوار

۱- قیمت حفاظ: مثل هر چیزی دیگری این‌جا هم پای پول در میان است! هر قدر هزینه بیشتری برای حفاظ در نظر بگیرید، انتخاب‌هایتان هم متنوع‌تر می‌شود. البته هزینه اضافی هم خوب نیست و همان‌طور که در ادامه توضیح می‌دهیم، گاهی ساده‌ترین حفاظ‌ها هم کار شما را راه می‌اندازد!

۲- کاربری حفاظ: هر چه از نظر امنیت بیشتر روی حفاظ‌ها حساب می‌کنید، باید ارتفاع و پیچیدگی بیشتری به آن‌ها بدهید. پس اگر در یک محل امن در وسط شهر زندگی می‌کنید، دست شما باز است تا حفاظ‌هایی ساده مثل حفاظ سرنیزه ای را به کار ببرید؛ آن هم با تراکم پایین که هزینه‌های شما را بسیار کاهش می‌دهد.

اما اگر مثلاً خارج از شهر زندگی می‌کنید، از نرده های شاخ گوزنی یا نیزاری با تراکم بالا و ارتفاع بیشتر استفاده کنید تا خیالتان راحت‎تر باشد. البته حفاظ‌های سنگین زیرکاری محکم‎تری هم لازم دارند

۳- سلیقه مالک: حفاظ‌ها هم مثل بقیه بخش‌های ساختمان کاربری‌های مختلفی می‌توانند داشته باشند. یکی از این کاربری‌ها، زیبا کردن ساختمان است. پس به ظاهر حفاظ‌هایی که همین جا به شما معرفی می‌کنیم هم دقت کنید. خودتان باسلیقه‍‎ترین فرد برای انتخاب حفاظتان هستید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد